Απάντηση της εταιρίας ΔΕΗ Α.Ε. στην έγγραφη σύσταση της Αρχής σχετικά με τη χρέωση των έγχαρτων λογαριασμών κατανάλωσης

Default Image

Περίληψη: Απάντηση στο Πόρισμα - Σύσταση της Αρχής σας αναφορικά με την χρέωση του 1€ για κάθε έγχαρτο λογαριασμό.
Σχετικά: το υπ' αριθμ  791/8.01.2019 Έγγραφο Πόρισμα Σύσταση

Κύριε Συνήγορε,
Σε απάντηση του ανωτέρω εγγράφου Πόρισμα - Σύσταση της Αρχής σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις άμεσες ενέργειες, τις οποίες λάβαμε μετά από την 06.11.2018 απόφαση Δ.Σ. για την χρέωση 1€ για κάθε έγχαρτο λογαριασμό, προκειμένου να ανταποκριθούμε αποτελεσματικώς στα μηνύματα της αγοράς, στις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού και στις θεσμικές επιταγές.

 

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα υποβολής αναφορών προς την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ως αποτέλεσμα αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας χρήσης της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Η.Ε.Δ.),σε όλα τα κράτη μέλη, διαπίστωσε ότι η χρήση της από καταναλωτές και εμπόρους ήταν περιορισμένη.

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη από το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 23:00 έως την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 09:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Δι

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη το Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024 από 04:00 έως και 15:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΓΓΠΣΨΔ) του Υπουργείο