Απάντηση της εταιρίας ΔΕΗ Α.Ε. στην έγγραφη σύσταση της Αρχής σχετικά με τη χρέωση των έγχαρτων λογαριασμών κατανάλωσης

Default Image

Περίληψη: Απάντηση στο Πόρισμα - Σύσταση της Αρχής σας αναφορικά με την χρέωση του 1€ για κάθε έγχαρτο λογαριασμό.
Σχετικά: το υπ' αριθμ  791/8.01.2019 Έγγραφο Πόρισμα Σύσταση

Κύριε Συνήγορε,
Σε απάντηση του ανωτέρω εγγράφου Πόρισμα - Σύσταση της Αρχής σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις άμεσες ενέργειες, τις οποίες λάβαμε μετά από την 06.11.2018 απόφαση Δ.Σ. για την χρέωση 1€ για κάθε έγχαρτο λογαριασμό, προκειμένου να ανταποκριθούμε αποτελεσματικώς στα μηνύματα της αγοράς, στις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού και στις θεσμικές επιταγές.

 

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ως αποτέλεσμα αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας χρήσης της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Η.Ε.Δ.),σε όλα τα κράτη μέλη, διαπίστωσε ότι η χρήση της από

Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα υποβολής αναφορών προς την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ως αποτέλεσμα αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας χρήσης της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Η.Ε.Δ.),σε όλα τα κράτη μέλη, διαπίστωσε ότι η χρήση της από καταναλωτές και εμπόρους ήταν περιορισμένη.

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη από το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 23:00 έως την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 09:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Δι

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη το Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024 από 04:00 έως και 15:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΓΓΠΣΨΔ) του Υπουργείο