Δήλωση του Συνηγόρου του Καταναλωτή για την Ημέρα του Καταναλωτή

Default Image

Δήλωση του Συνηγόρου του Καταναλωτή Γιάννη Αδαμόπουλου για
την Ημέρα του Καταναλωτή

Αθήνα, 13 Μαρτίου 2007

Η υγεία, η ασφάλεια και η οικονομική ελευθερία των πολιτών- καταναλωτών πατούν πάνω στη λεπτή γραμμή που χαράσσουν το ήθος και η επιχειρηματική συμπεριφορά των προμηθευτών. Η μέρα του καταναλωτή δίνει συμβολικά την ευκαιρία να απευθύνουμε το μήνυμα ότι οι καλόπιστες και αθώες καταναλωτικές συνήθειες του παρελθόντος οφείλουν προοδευτικά να αλλάζουν προκειμένου να ανθίστανται στους σύγχρονους κινδύνους που γεννά η αισχροκέρδεια, η ανευθυνότητα και η ανεντιμότητα εκείνων των εμπόρων που βλέπουν μονάχα το πρόσκαιρο και ευκαιριακό κέρδος και θυσιάζουν για χάρη του τους κανόνες της δεοντολογίας και του «ηθικώς επιχειρείν».

Συνεχίστε με τα παρακάτω

Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα υποβολής αναφορών προς την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ως αποτέλεσμα αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας χρήσης της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Η.Ε.Δ.),σε όλα τα κράτη μέλη, διαπίστωσε ότι η χρήση της από καταναλωτές και εμπόρους ήταν περιορισμένη.

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη από το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 23:00 έως την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 09:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Δι

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη το Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024 από 04:00 έως και 15:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΓΓΠΣΨΔ) του Υπουργείο