Επισημάνσεις και ενέργειες του Συνηγόρου του Καταναλωτή επί της απάντησης της εταιρίας ΔΕΗ Α.Ε. στην έγγραφη σύσταση της Αρχής σχετικά με τη χρέωση των έγχαρτων λογαριασμών κατανάλωσης

ΘΕΜΑ: “Χρέωση έκδοσης έγχαρτων Λογαριασμών Κατανάλωσης ”
Σχετ: Η από 8 Ιανουαρίου 2019 έγγραφη Σύσταση της Αρχής μας (αριθ. πρωτ. 791).
Η από 18 Φεβρουαρίου 2019 έγγραφη απάντηση της ΔΕΗ Α.Ε. (αριθ. πρωτ. ΔΕΗ 743).
Σε συνέχεια της ως άνω, από 18 Φεβρουαρίου 2019, απάντησής σας στην έγγραφη Σύσταση της Αρχής μας σχετικά με το ζήτημα της χρέωσης για την έκδοση έγχαρτων Λογαριασμών Κατανάλωσης, επισημαίνουμε τα ακόλουθα:
1. Σε αντίθεση με τα όσα αναφέρετε στην απάντησή σας, οι διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας ορίζουν με σαφήνεια την υποχρέωση του Προμηθευτή Ηλεκτρικής Ενέργειας για έκδοση έγχαρτων Λογαριασμών Κατανάλωσης.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 37 του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας σε Πελάτες, ο Προμηθευτής αποστέλλει “το Λογαριασμό Κατανάλωσης στην τελευταία δηλωθείσα ταχυδρομική διεύθυνση του Πελάτη. Ο Πελάτης δύναται εάν το επιθυμεί να λαμβάνει τον Λογαριασμό Καταναλώσης με εναλλακτικούς τρόπους, όπως π.χ. μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εφόσον προβλέπεται διαδικασία επιβεβαίωσης παραλαβής του Λογαριασμού”.
Η υποχρέωση αυτή, επιβεβαιώνεται και από την ίδια τη σύμβαση Προμήθειας της εταιρείας ΔΕΗ Α.Ε. (βλ. άρθρο 6.8 σύμβασης).