Επιστολή του Συνηγόρου του Καταναλωτή προς την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος σχετικά με την καταβολή δόσεων δανείων στο πλαίσιο του Ν.3869/2010

Default Image

ΘΕΜΑ: Καταβολή δόσεων στο πλαίσιο του Ν. 3869/2010

Σας γνωρίζουμε ότι η Ανεξάρτητη Αρχή "Συνήγορος του Καταναλωτή" ΄χει γίνει αποδέκτης αναφορών, τηλεφωνικών παραπόνων και καταγγελιών σχετικά με την μη παροχή από την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος  της δυνατότητας σε δανειολήπτες, που έχουν υπαχθεί στις ευεργετικές διατάξεις του Ν. 3869/2010, να καταβάλουν τη μηνιαία δόση της οφειλής τους ηλεκτρονικά. Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στην Αρχή μας πως ο μόνος τρόπος κατάθεσης του ποσού, που ορίστηκε με τη δικαστική απόφαση ρύθμισης του δανείου, είναι με την αυτοπρόσωπη παρουσία των οφειλετών στα καταστήματα του δικτύου της Εθνικής Τράπεζας και η διενέργεια συναλλαγής στα ταμεία. 

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα υποβολής αναφορών προς την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ως αποτέλεσμα αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας χρήσης της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Η.Ε.Δ.),σε όλα τα κράτη μέλη, διαπίστωσε ότι η χρήση της από καταναλωτές και εμπόρους ήταν περιορισμένη.

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη από το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 23:00 έως την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 09:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Δι

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη το Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024 από 04:00 έως και 15:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΓΓΠΣΨΔ) του Υπουργείο