Λόγω κυβερνοεπίθεσης που δέχθηκε το data center της εταιρίας που παρέχει στην Αρχή μας υπηρεσίες φιλοξενίας ιστοσελίδων και υπηρεσίες ηλ.ταχυδρομείου θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι:

Default Image

α) η ιστοσελίδα της Αρχής δεν ήταν διαθέσιμη από τις 28.8.2022 έως τις 15.9.2022 και
β) η υπηρεσία ηλ.ταχυδρομείου δεν ήταν διαθέσιμη από τις 28.8.2022 έως τις 1.9.2022 και ώρα 9:00 π.μ.. Τα emails που ενδεχομένως απεστάλησαν στην Αρχή από την Παρασκευή 26.8.2022 έως την Κυριακή 28.8.2022 δεν έχουν ανακτηθεί και κατά συνέπεια παρακαλούμε τους καταναλωτές να επαναλάβουν την αποστολή των σχετικών emails είτε αυτά αφορούν αναφορές, είτε έχουν άλλο περιεχόμενο

Συνεχίστε με τα παρακάτω

Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα υποβολής αναφορών προς την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ως αποτέλεσμα αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας χρήσης της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Η.Ε.Δ.),σε όλα τα κράτη μέλη, διαπίστωσε ότι η χρήση της από καταναλωτές και εμπόρους ήταν περιορισμένη.

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη από το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 23:00 έως την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 09:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Δι

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη το Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024 από 04:00 έως και 15:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΓΓΠΣΨΔ) του Υπουργείο