Παροχή διευκρινίσεων απο την FREZYDERM στο από 12.12.2017 έγγραφο του Συνηγόρου του Καταναλωτή επί της διαδικασίας αποζημίωσης των καταναλωτών των προληπτικά ανακαλούμενων παρτίδων βρεφικού γάλακτος FREZYLAC λόγω υποψίας σαλμονέλας

ΘΕΜΑ: Παροχή διευκρινίσεων επί της διαδικασίας αποζημίωσης των καταναλωτών των προληπτικά ανακαλούμενων παρτίδων βρεφικού γάλακτος “FREZYLAC” λόγω υποψίας σαλμονέλας
Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 3 του του ιδρυτικού νόμου της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» (ν. 3297/2004 / ΦΕΚ 259 Α) ο Συνήγορος του Καταναλωτή «...είναι αρμόδιος για την εξώδικη επίλυση διαφορών μεταξύ προμηθευτών και καταναλωτών ή ενώσεων καταναλωτών, όπως οι έννοιες των προμηθευτών και των καταναλωτών ή των ενώσεών τους ορίζονται κάθε φορά στο Νόμο. Στο πλαίσιο αυτής της αρμοδιότητας ο Συνήγορος του Καταναλωτή μπορεί να προβαίνει σε συστάσεις και υποδείξεις προς τους προμηθευτές, ιδίως όταν από την επιχειρηματική συμπεριφορά τους θίγεται μεγάλος αριθμός καταναλωτών.»