Συμβουλές σχετικά με τις αναγραφόμενες τιμές για την περίοδο των εκπτώσεων

Συμβουλές σχετικά με τις αναγραφόμενες τιμές κατά την περίοδο των εκπτώσεων Με αφορμή ερωτήματα που έχει δεχθεί ο Συνήγορος του Καταναλωτή από την έναρξη της τρέχουσας περιόδου εκπτώσεων, για την πρακτική σύμφωνα με την οποία στη βιτρίνα καταστημάτων αναγράφεται με μεγάλη γραμματοσειρά ποσοστό έκπτωσης “50%” ή “60%” ή “70%” και με πολύ μικρότερη γραμματοσειρά η αγγλική φράση “up to” υπενθυμίζεται τόσο στο καταναλωτικό κοινό, όσο και στους προμηθευτές ότι, σύμφωνα με τον “Κώδικα Δεοντολογίας για την Προστασία του Καταναλωτή κατά τις Προσφορές, τις Εκπτώσεις και τις Προωθητικές Ενέργειες, ισχύουν τα εξής”:
- Σε περίπτωση που παρέχονται διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, πρέπει να αναγράφεται στη βιτρίνα του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη σχετική προωθητική ενέργεια το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης (από ....% έως......%),
- τα καταστήματα οφείλουν να αναγράφουν σε όλα τα πωλούμενα είδη την παλαιά και τη νέα, μειωμένη με την έκπτωση, τιμή και, προαιρετικά, το ποσοστό της έκπτωσης, προκειμένου να είναι δυνατή η σύγκριση των τιμών,