Παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή σχετικά με την ελλιπή κάλυψη παραμεθόριων περιοχών από Ελληνικά δίκτυα κινητής τηλεφωνίας

Default Image

Θέμα: Ελλιπής κάλυψη παραμεθόριων περιοχών από Ελληνικά δίκτυα κινητής τηλεφωνίας
Κύριε Αντιπρόεδρε,
Με την παρούσα θα θέλαμε να θέσουμε ένα ιδιαίτερα σοβαρό ζήτημα αρμοδιότητάς σας, για το οποίο η Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” έχει δεχθεί καταγγελίες και το οποίο επιφέρει σημαντική οικονομική επιβάρυνση σε χρήστες κινητής τηλεφωνίας και internet, είτε αυτοί είναι κάτοικοι παραμεθόριων περιοχών είτε επισκέπτες αυτών.
Ειδικότερα, κάτοικοι και επισκέπτες ορισμένων παραμεθόριων περιοχών της χώρας μας αδυνατούν να παραμένουν σταθερά συνδεδεμένοι σε ελληνικό δίκτυο κινητής τηλεφωνίας, λόγω μη λήψης του σήματος των ελληνικών παρόχων κινητής τηλεφωνίας και internet.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα υποβολής αναφορών προς την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ως αποτέλεσμα αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας χρήσης της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Η.Ε.Δ.),σε όλα τα κράτη μέλη, διαπίστωσε ότι η χρήση της από καταναλωτές και εμπόρους ήταν περιορισμένη.

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη από το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 23:00 έως την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 09:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Δι

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη το Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024 από 04:00 έως και 15:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΓΓΠΣΨΔ) του Υπουργείο