Έγγραφη σύσταση προς την ΕΥΔΑΠ Α.Ε. σχετικά με οφειλές από διαρροή ύδατος - Μείωση οφειλής και τελών αποχέτευσης (288 ΑΚ, ΜπρΑθ 248/2011, 5001/2012 ΕφΑθ, άρθρο 3.2.5 Κανονισμού Λειτουργίας Δικτύου Ύδρευσης)(αρ. Πρωτ. 8305)

ΘΕΜΑ: Αναφορά του κ. ..........., (αρ. πρωτ. εισερχ. 3205/05-02-2013).
Σε συνέχεια της διερεύνησης της ανωτέρω από 5 Φεβρουαρίου 2013 αναφοράς (αρ. πρωτ. εισερχομένου 3205/05-02-2013) του κ. ........... και με σκοπό την συμβιβαστική επίλυση της υπό κρίση διαφοράς σχετικά με τη μείωση της οφειλής από καταγεγραμμένη κατανάλωση ύδατος 203 κ.μ. συνολικής χρέωσης 875 περίπου ευρώ (και πλέον 399 ευρώ μετά τη μείωση της οφειλής από την εταιρεία), θα θέλαμε να παρατηρήσουμε τα ακόλουθα:

1.1. H αξίωση του καταναλωτή για περιορισμό των χρεώσεων, οι οποίες προκύπτουν από ασυνήθιστα αυξημένη κατανάλωση ύδατος (τουλάχιστον 50% σε σχέση με τη συνήθη κατανάλωση), δύναται να θεμελιώνεται στις επιταγές της καλής πίστης (288 ΑΚ), η οποία μετά από την κατά περίπτωση συγκεκριμενοποίηση της, με βάση τις αρχές και τα αξιολογικά κριτήρια που διέπουν την έννομη τάξη αλλά και τις γενικά παραδεκτές στην κοινωνία και τις συναλλαγές αντιλήψεις, μπορεί να επιβάλλει την αναπροσαρμογή της παροχής, η οποία καθίσταται δυσβάστακτη, λόγω μεταγενέστερης μεταβολής των συνθηκών (βλ. Μ. Σταθόπουλος, Γενικό Ενοχικό Δίκαιο, 1998, 96 σελ.). Οι ανωτέρω διατάξεις τυγχάνουν εφαρμογής στις περιπτώσεις όπου εκδηλώνονται κίνδυνοι, οι οποίοι δεν μπορούν συνήθως να αποφευχθούν από έναν επιμελή καταναλωτή, όπως σε ορισμένες περιπτώσεις όπου η αυξημένη κατανάλωση αποδίδεται σε μόνιμες ή παροδικές αφανείς διαρροές, ενδεχομένως και σε μικρές δυσδιάκριτες διαρροές σε εμφανή σημεία της εγκατάστασης, οι οποίες δεν μπορούν, συνήθως να αποφευχθούν από έναν επιμελή καταναλωτή (π.χ. μέσω συχνής συντήρησης, ή επίβλεψης ή ανανέωσης υπογείων εγκαταστάσεων, ταχείας επισκευής αφανών ή δυσδιάκριτων βλαβών και φθορών που προκαλούν διαρροές, μόνιμες ή παροδικές).

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω