Έγγραφη σύσταση προς την εταιρεία FORTHNET Α.Ε. / Καταβολή ποινής σύμφωνα με τεθείσα στη σύμβαση ποινική ρήτρα (αρ. Πρωτ. 13530)

ΣΥΣΤΑΣΗ - ΠΟΡΙΣΜΑ
(άρθρο 4 παρ. 5 του ν. 3297/2004 όπως ισχύει)

 

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή έλαβε την υπ' αριθ. πρωτ. εισερχ. ... αναφορά του κυρίου ... κατά της εταιρείας FORTHNET Α.Ε..

Με το υπ’ αριθ. πρωτ. ... έγγραφο διαβιβάσαμε την αναφορά στην καταγγελλόμενη εταιρεία.

Επί των αιτιάσεων του καταναλωτή λάβαμε την υπ’ αριθ. πρωτ. εισερχ. ... απάντηση της εταιρείας. Κατόπιν ενδελεχούς ελέγχου των στοιχείων της υπόθεσης, με το υπ’ αριθ. πρωτ. ... έγγραφο, καλέσαμε τα μέρη να παραστούν στα γραφεία μας, στις 20.12.12, για την επίτευξη συμβιβασμού και την κατάρτιση πρακτικού συμβιβαστικής επίλυσης της υπό κρίση διαφοράς. Κατά την ανωτέρω ημέρα προσήλθε στα γραφεία της Αρχής ο καταγγέλλων αλλά δεν προσήλθαν οι εκπρόσωποι της εταιρείας. Στη συνέχεια, με το υπ’ αριθ. πρωτ. ... έγγραφο, καλέσαμε εκ νέου τα μέρη να παραστούν στα γραφεία μας στις 27.03.13, ημερομηνία κατά την οποία συζητήθηκε τελικώς η υπόθεση, παρουσία αμφοτέρων των μερών.

Η κρινόμενη διαφορά απορρέει από την άρνηση της εταιρείας FORTHNET να τηρήσει την συμβατικώς προβλεφθείσα υποχρέωσή της να καταβάλει στον καταγγέλλοντα χρηματικό ποσό, σύμφωνα με τεθείσα στη σύμβαση ποινική ρήτρα για μη εκπλήρωση ή μη προσήκουσα εκπλήρωση παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Ειδικότερα:
Κατά τα διαλαμβανόμενα στην αναφορά, η εταιρεία δεν παρείχε τηλεφωνικές υπηρεσίες και υπηρεσίες διαδικτύου στον καταναλωτή συνολικά για χρονικό διάστημα δεκαοκτώ (18) ημερών και συγκεκριμένα για τα χρονικά διαστήματα από 05.12.08 έως 14.12.08 και από 11.11.09 έως 20.11.09. Ο καταναλωτής αιτείται αποζημίωσης σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παρ. 5.9 των όρων της από 07.06.07 αίτησης συνδρομής forthnet 2play.

Στο σχετικό χωρίο αναφέρονται τα ακόλουθα: “Ο Συνδρομητής δικαιούται αποζημιώσεως, στην περίπτωση που η Forthnet μετά από σχετική γραπτή αιτιολογημένη αναφορά του Συνδρομητή στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών επιβεβαιώσει, με βάση τα εσωτερικά τεχνικά στοιχεία, τη μη παροχή ή πλημμελή παροχή της υπηρεσίας σε σχέση με τα εκ του νόμου οριζόμενα ποιοτικά χαρακτηριστικά της. Η αποζημίωση περιορίζεται αποκλειστικά στα (3) Ευρώ για κάθε μία ολόκληρη ώρα διακοπής της υπηρεσίας πέραν των (24) συνεχών ωρών και σε ένα (1) Ευρώ για κάθε περιστατικό πλημμελούς παροχής. Η αποζημίωση αυτή πιστώνεται στο Συνδρομητή στο μεθεπόμενο λογαριασμό του ή σε αυτόν που εκδίδεται μετά την καταγγελία ή λήξη της παρούσας.”

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω