Σύσταση-Πόρισμα προς εταιρία εξυπηρέτησης πολυκατοικιών - Παράνομη και αντισυμβατική άρνηση της εταιρίας να αναγνωρίσει ευθύνη της για πταίσμα του βοηθού εκπλήρωσης - Δημιουργία και ενίσχυση της ψευδούς εντύπωσης στους συναλλασσόμενους με την εταιρία ότι ο τρίτος «συνεργάτης» της είναι υπάλληλος της - Παραπλανητική Εμπορική Πρακτική (αρ. Πρωτ. 4017)

Ε Γ Γ Ρ Α Φ Η Σ Υ Σ Τ Α Σ Η – Π Ο Ρ Ι Σ Μ Α
(Άρθρο 4 παρ. 5 ν. 3297/2004)

Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μας, κατ ́ άρθρο 4 παρ. 5 ν. 3297/2004 (ΦΕΚ 259 Α ́), με σκοπό την συναινετική επίλυση της διαφοράς που ανέκυψε, κατόπιν της από 18.03.2008 αναφοράς του κ. (***), ως διαχειριστή και εκπροσώπου της πολυκατοικίας επί της οδού (***) στο Μαρούσι (αριθμ. πρωτ. εισερχ.***Α/18.03.2008), σας αποστέλλουμε την παρούσα, για να σας γνωρίσουμε τα κάτωθι:
Κατόπιν ενδελεχούς ελέγχου του φακέλου της υπό κρίση διαφοράς και μετά την συνάντηση προς επίτευξη συμβιβασμού που έλαβε χώρα στα γραφεία της Αρχής στις 25.06.2009, διαπιστώνουμε τα ακόλουθα:

Α. ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» δέχθηκε, την αναφορά του κ. (***), στην οποία δόθηκε αριθμ. πρωτ ***Α. Στην ως άνω έγγραφη αναφορά του, ο καταναλωτής καταγγέλλει την εταιρία εξυπηρέτησης πολυκατοικιών με το διακριτικό τίτλο « *** » για πλημμελή εκπλήρωση της παροχής της, καθώς και για άρνησή της να αναγνωρίσει την ευθύνη της για πταίσμα του βοηθού εκπλήρωσης. Ειδικότερα, μεταξύ του καταγγέλλοντος, ως διαχειριστή και εκπροσώπου της πολυκατοικίας, και της εταιρίας εξυπηρέτησης πολυκατοικιών συνήφθη σύμβαση έργου με αντικείμενο τη μόνωση της ταράτσας της πολυκατοικίας, αντί τιμήματος 1.000 ευρώ. Η επιλογή της εργολήπτριας εταιρίας έγινε, όπως αναφέρει ο καταγγέλλων, λόγω της παρεχόμενης από αυτήν επταετούς εγγύησης και της διαφημιζόμενης πολυετούς πείρας της στο χώρο των μονώσεων. Ο καταγγέλλων αναφέρει ότι, παρά τις εργασίες στεγανοποίησης της ταράτσας, η κατάσταση παρέμεινε η ίδια, με αποτέλεσμα μάλιστα η υγρασία να έχει εισχωρήσει  προκαλώντας ζημιές και στις οροφές των διαμερισμάτων του πέμπτου ορόφου, που είναι ο τελευταίος και σε αίτημά του προς την εταιρία για επιδιόρθωση των κακοτεχνιών και αποκατάσταση του προβλήματος, στο πλαίσιο της εγγύησης, η εταιρία δεν ανταποκρίθηκε.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω