Έγγραφη σύσταση προς την εταιρεία «ΝΤΕΒΕΤΖΗ ΣΟΦΙΑ & ΣΙΑ Ο.Ε.» (PALLET STORES): Πώληση ελαττωματικών προϊόντων. Ευθύνη του πωλητή (αρ. Πρωτ. 5354)

ΘΕΜΑ: Η υπ' αριθ. πρωτ. εισερχ. 19088/27.08.2013 αναφορά

Σε συνέχεια της από 27.11.2013 συνάντησης για την εξωδικαστική επίλυση της ανωτέρω υπόθεσης, σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα:

1. Σύμφωνα με το Ν. 3297/2004, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει και συγκεκριμένα σύμφωνα με το άρθρο 3, παρ. 1 εδ. (α), ο Συνήγορος του Καταναλωτή:
«...είναι αρμόδιος για την εξώδικη επίλυση διαφορών μεταξύ προμηθευτών και καταναλωτών ή ενώσεων καταναλωτών, όπως οι έννοιες των προμηθευτών και των καταναλωτών ή των ενώσεών τους ορίζονται κάθε φορά στο Νόμο.(...)».
Εξάλλου, σύμφωνα με το άρθρο 4 § 3, 4 και 5 εδ. (α), (β) και (γ) του ως άνω Νόμου:
«3. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή μπορεί με απόφασή του να θέτει στο αρχείο αναφορά που κρίνεται προδήλως αόριστη, αβάσιμη, ασήμαντη ή ασκείται κατά τρόπο καταχρηστικό ή κατά παράβαση της αρχής της καλής πίστης.

4. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή εξετάζει αντικειμενικά και αμερόληπτα τις υποθέσεις της αρμοδιότητάς του, με βάση την αρχή της εκατέρωθεν ακρόασης, κατά τρόπο ώστε η διαδικασία που ακολουθείται να παρέχει τη δυνατότητα σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη να κοινοποιούν τις απόψεις τους στην Αρχή και να ενημερώνονται για τα επιχειρήματα και τα γεγονότα που ισχυρίζεται το άλλο μέρος και ενδεχομένως για τις εκθέσεις των εμπειρογνωμόνων ή των ειδικών επιστημόνων.

5. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή και οι επιτροπές προτείνουν τη φιλική διευθέτηση της διαφοράς, επιδιώκοντας να συμβιβάζουν τα εμπλεκόμενα μέρη. Εφόσον επιτευχθεί συμβιβασμός, συντάσσεται περί αυτού πρακτικό από τον Συνήγορο του Καταναλωτή ή τον Πρόεδρο της οικείας επιτροπής φιλικού διακανονισμού κατά περίπτωση, το οποίο υπογράφεται από τα εμπλεκόμενα μέρη ή τους νόμιμους εκπροσώπους τους και επέχει θέση δικαστικού συμβιβασμού...».Αν δεν επιτευχθεί συμβιβασμός ο Συνήγορος του Καταναλωτή προβαίνει στη διατύπωση έγγραφης σύστασης προς τα δύο μέρη με σκοπό την επίλυση της διαφοράς.(...)».

2. Περαιτέρω, λαμβάνοντας υπ'όψιν όλα τα στοιχεία του φακέλου της ανωτέρω αναφοράς και με σκοπό την συμβιβαστική επίλυση της υπό κρίση διαφοράς, θα θέλαμε να παρατηρήσουμε τα ακόλουθα:

Σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στην από 27.08.2013 αναφορά, ο καταναλωτής αγόρασε στις 25.07.2013 από το κατάστημα της αναφερόμενης εταιρείας ένα σετ από έξι ξύλινες καρέκλες και ένα τραπέζι εξωτερικού χώρου ποιότητας ACACIA. Μετά από τέσσερις μέρες χρήσης, έσπασε η μία καρέκλα και μάλιστα με κίνδυνο να τραυματιστεί το άτομο που καθόταν σε αυτήν. Μετά από δύο ημέρες έσπασε και δεύτερη καρέκλα με τον ίδιο τρόπο και στο ίδιο σημείο με την πρώτη ενώ παρατηρώντας και μία τρίτη καρέκλα, ο καταναλωτής διέκρινε ότι ήταν ραγισμένη και έτοιμη να σπάσει στο ίδιο σημείο, λόγω κατασκευαστικού προβλήματος. Τα ανωτέρω αποδεικνύονται και από το προσκομισθέν από τον καταναλωτή φωτογραφικό υλικό κατά τη συνάντηση ενώπιόν μας για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω