Έγγραφη σύσταση προς την ΕΥΔΑΠ Α.Ε. / Χρέωση καταναλωτών για διαρροή ύδατος από το εσωτερικό ρακόρ του υδρομετρητή (αρ. Πρωτ. 1578)

ΘΕΜΑ: Αναφορά του κ. ..............., (αρ. πρωτ. εισερχ. 1631Α).

Σε συνέχεια της διερεύνησης της ανωτέρω από 6 Μαΐου 2009 αναφοράς (αρ. πρωτ. εισερχομένου 1670Α) του ............. και με σκοπό την συμβιβαστική επίλυση της υπό κρίση διαφοράς, θα θέλαμε να παρατηρήσουμε τα ακόλουθα:

1. Ο κ. ..........., έλαβε λογαριασμούς ύδρευσης του ακινήτου του, οι οποίοι παρουσιάζουν ιδιαίτερα αυξημένη, σε σχέση με τη συνήθη, κατανάλωση (738 ευρώ (349 κ.μ), για χρονικό διάστημα δύο τριμήνων, λόγω αφανούς διαρροής στο εσωτερικό ρακόρ του υδρομετρητή.

Ο κ. .......... αξιώνει τη διαγραφή της ανωτέρω οφειλής με κύριο επιχείρημα ότι η διαρροή οφείλεται σε αμέλεια της ΕΥ∆ΑΠ Α.Ε., σε σημείο του δικτύου για τη συντήρηση του οποίου είναι υπεύθυνη η εταιρεία.. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι το εσωτερικό ρακόρ αποτελεί μέρος της εσωτερικής εγκατάστασης του ακινήτου για την συντήρηση της οποίας είναι υπεύθυνος ο καταναλωτής..

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω