Έγγραφη σύσταση προς την Τράπεζα HSBC Bank σχετικά με παραπλανητική προσυμβατική και ελλιπή ενδοσυμβατική ενημέρωση σχετικά με αγορά ομολόγου (αρ. Πρωτ. 6693)

ΘΕΜΑ: Η από 25.6.2010 αναφορά του κ. ....................................

Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μας, κατ ́ άρθρο 4 παρ. 5 ν. 3297/2004 (ΦΕΚ 259 Α ́), με σκοπό τη συναινετική επίλυση της διαφοράς που ανέκυψε, κατόπιν της από 25.6.2010 αναφοράς του καταγγέλλοντα ........................................... (αριθμ. πρωτ. εισερχ. 2035Α /30.6.2010), σας αποστέλλουμε την παρούσα, για να σας γνωρίσουμε τα κάτωθι:

Α. ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» δέχθηκε την αναφορά του Καταγγέλλοντα, στην οποία δόθηκε ο αριθμ. πρωτ. Α/2035/30.6.2010. Στην ως άνω έγγραφη αναφορά του, ο καταναλωτής καταγγέλλει την HSBC Bank για παραπλανητική προσυμβατική ενημέρωση κατά την αγορά ομολόγου εκδόσεως της τράπεζας Landsbanki, καθώς και για ελλιπή ενημέρωσή του κατά το διάστημα μετά την αγορά του ομολόγου σχετικά με τη συνεχόμενη αρνητική μεταβολή της ισλανδικής οικονομίας, την πτώση της αξιολόγησης της πιστοληπτικής ικανότητας της εκδότριας από τους διεθνείς οίκους και για την κρατικοποίησή της στις 7/10/2007 από την Ισλανδική Οικονομική Εποπτική Αρχή, καθώς και για την εκκίνηση της διαδικασίας εκκαθάρισης και την εξ αυτής πλήρη απαξίωση του επίμαχου ομολόγου.

Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του καταναλωτή ο τελευταίος αντιλήφθηκε τον κίνδυνο που περιέκλειε η επένδυσή του, όταν η εκδότρια εταιρεία του ομολόγου (Landsbanki Islands) σταμάτησε την καταβολή των τοκομεριδίων τον Ιανουάριο του 2009. Ως αποτέλεσμα των παραπάνω η αποτίμηση του ομολόγου βρίσκεται σε μηδενικά πλέον επίπεδα με το ανάλογο αρνητικό αντίκτυπο επί του αρχικώς επενδεδυμένου κεφαλαίου.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω