Έγγραφη σύσταση προς εταιρία ειδών κλιματισμού με την επωνυμία "ACN Α.Ε." λόγω άρνησής της να προβεί σε αντικατάσταση ανταλλακτικού σε αντλία θερμότητας, στο πλαίσιο εμπορικής εγγύησης σε ισχύ (αρ. Πρωτ. 2294)

Ε Γ Γ Ρ Α Φ Η Σ Υ Σ Τ Α Σ Η – Π Ο Ρ Ι Σ Μ Α
(Άρθρο 4 παρ. 5 ν. 3297/2004)

Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μας, κατ ́ άρθρο 4 παρ. 5 ν. 3297/2004 (ΦΕΚ 259 Α ́), με σκοπό την συναινετική επίλυση της διαφοράς που ανέκυψε, κατόπιν της από 20.07.2012 αναφοράς του κ. Χ, σας αποστέλλουμε την παρούσα, για να σας γνωρίσουμε τα κάτωθι:

Α. ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» δέχθηκε την 20η Ιουλίου 2012 την αναφορά του κ. Χ, στην οποία δόθηκε αριθμ. πρωτ. 4052Α. Στην ως άνω έγγραφη αναφορά του, ο κ. Χ καταγγέλλει ότι στο πλαίσιο εργασιών θερμοϋδραυλικής εγκατάστασης που πραγματοποίησε ο μηχανολόγος, κ. Ψ σε οικοδομή του, προέβη στην αγορά έξι αντλιών θερμότητας, εργοστασίου κατασκευής MIDEA στις 13.03.2010, οι οποίες άρχισαν να λειτουργούν το 2011, τότε παραδόθηκε και το έργο. Το πρόβλημα ανέκυψε, όταν στις 02.07.2012 η μία αντλία θερμότητας άρχισε να κάνει έναν ασυνήθιστο θόρυβο, οπότε ο κ. Χ κάλεσε τον κ. Ψ, ο οποίος του συνέστησε να απευθυνθεί σε τεχνικό ψυκτικό. Μετά από τη διάγνωση του ψυκτικού ότι το πρόβλημα παρουσιάστηκε στον εναλλάκτη και στον συμπιεστή, ο κ. Χ ζήτησε από την καταγγελλόμενη εταιρία την πραγματοποίηση επισκευής ή αντικατάστασης των αντίστοιχων ανταλλακτικών, στο πλαίσιο της εργοστασιακήςεγγύησης, αίτημα το οποίο απορρίφθηκε από την εταιρία, με την αιτιολογία ότι η βλάβη οφείλεται σε πρόβλημα στην πίεση του νερού στο κύκλωμα.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω